Over ons

CCA Online

Zoals zo vaak het geval is, zijn we begonnen met een bedrijfsidee en niet met een naam.Volgens de legende is de naam CCA Online ontstaan tijdens een avond brainstormsessie, waar ook een glas of twee wijn bij hoorde.CCA staat voor One to One Marketing.Voor de relatie tussen klanten en marketeers, de individuele benadering door goede online marketing en de precieze bevrediging van gebruikersinteresses.CCA is de eenheid voor vermogen.In het Engels staat “performance” voor wat we uiteindelijk willen vergroten door meetbaarheid en optimalisatie.De naam CCA Online staat voor de eigenheid en meetbaarheid van digitale marketingactiviteiten, met als doel het bieden van de best mogelijke oplossingen.

CCA Online vandaag

We hebben onze kennis van online marketing al doorgegeven aan meer dan 10.000 deelnemers. We delen onze kennis via webinars, seminars en online cursussen.De kwaliteit van ons onderwijsaanbod is onze topprioriteit:
Ons kwaliteitsmanagementsysteem is in het kader van de ISO 29990-certificering al meerdere keren door de TÜV als voorbeeldig beoordeeld.Door onze door de industrie erkende professionele graden en examencursussen, die leiden tot de door de staat erkende MBA, kunnen onze deelnemers hun kennis op geloofwaardige wijze bewijzen.We publiceren regelmatig nieuwe artikelen over verschillende online marketingonderwerpen op onze blog. Daar krijg je up-to-date kennis uit de eerste hand van onze trainers.In onze nieuwsbrief CCA Digital Marketing Weekly ontvang je ook wekelijks praktische tips, tricks en trends direct in je mailbox.De podcast 121STUNDENtalk verschijnt ook wekelijks. Daarin bespreken Sarah-Yasmin Hennessen, trainer voor contentmarketing, en Patrick Klingberg, trainer voor SEO en lokale online marketing, actuele digitale marketingonderwerpen met hun gasten.